Olen maannut petissä keskiv. asti. Ensin tuli kummallinen heikko ja veltto olotila. Ei jaksanut kuin maata ja nukkua joka välissä. Kuumetta mulla oli ja hetken päästä piti alkaa yskiä louskuttamaan.
Yskäpuuskan jälkeen on kuuma ja aivan rasittava olo, ruoka ei tahdo maistua. Olen yrittänyt juoda, ne ovat onneksi menneet alas.
Ensimmäisenä päivänä tietenkin sain migreenin, eipä ole aikoihin tehnyt pahaa, mutta nyt teki kaikki hajut ym.
Isäntä joutui, pakosta, laittaa ruokaa, ja se haju, hirveeeeeeetä kun oli kauheeeeee haju, oksettava.
Panin makkarin oven kiinni, vähäsen helpotti. Mutta kun alkoi ruokailunäänet kuulua, taas mulle tuli mieleen ruoka,,,,,,,,,,,,,Onneksi sain itseni pidettyä peiton alla, ihan hiljaa, migreeni meni ohi. Yskä sen sijaan on edelleenkin. Vielä tänäänkin olen ollut sängyssä toipilaana, nyt kokeilin tulla koneelle. Ei niin kaksinen olo, mutta varmasti huomenna jo vähän parempi. Täällä on tuullut myrskyn lailla ja lunta paikkapaikoin kinostanut melkoisesti. Tänään oli aurinkoinen kaunis ilma, aurinko  lämmitti ihanasti sisälle.
Koskahan näitä kukkia alkaa maa pukkaamaan???

1332809.jpg