Mä tahdon olla iltavirkku, nyt mä sain ahaa elämyksen ja leimasin muutaman korttikuvan. Pari korttia tein valmiiksi asti. Kokeilin tuota märkäväritystä, ei se oikein tahdo multa onnistua. Onneksi meillä on Seinäjoella 16.5-09 väritysharjoittelu, tai hienommin sanottu LEIMAILU-KORTTIKURSSI. Heli Taitopuoti Paperinauhasta on järjestänyt sellaisen. On tosi kiva ja mukava kun meillä täällä vähän syrjäseudus :=) :=) on kans jotakin tällaista. KIITOS HELI ! Toivotaan että mäkin pääsisin tulemaan, ettei mikään sairaus olisi esteenä. Kyllä mä ainakin nimenomaan tartten tota väritysHELPPIÄ !!!!! Kun on alkanut tekee kortteja IHAN PYSTYMETTÄSTÄ, niin kyllä sitä kovasti kaipailee ohjeita. Onhan toki sitä täällä blogilla saanut, mutta on eri asia tehdä OIKEIN ITTE !!!! Nämä kortit ovat sitä mun normaalii tyyliä:

1241719889_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1241719898_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä on minun päiväni saldo. Odottelen isäntää kotiin, tuo mun pakettini Vaasasta (meni tulliin sinne, kun S:joella ei oo) Minun poikani vaimo haki sen tullista, nyt mieheni hakee pojan luota ja tuo minulle. No on siinä pitkä matka , alkoi Englannista ja on kestänyt kuin mikääkin venykee ennenkuin edes tähän malliin on päästy. Huh huh, tilasin kumminkin uudelleen, kun tiesin että tää loppukierros menee hyvin täällä Suomen päässä.