Niin mikä on mennyt?? no tuo VIIKONLOPPU ja alkaa viikonalku, vai mitenkä se nyt oli :) :) ??
Tänään kiiruulla aamulla mankeloin lakanoita ym. jossakin välissä yritin katsoa netmission lähetystä Tampereelta, enkä saanut kuulumaan ollenkaan ääntä. Minä möngein ton pöydän alla kolmeen otteeseen kattomaan onko kaikki piuhat paikallaa. Koneen piuhat olivat OK, mutta ÄÄNTÄ ei tullut.
Ajattelin että KOHTA MULTA MENEE PIUHAT. Kun kerrankin katton netistä jotakin ohjelmaa niin sitten ei tuu ääntä. Soitin miehelleni, hän neuvoi mitä pystyi. Sitten soitin vanhemmalle pojalleni, sieltä tuli neuvoja, minä vähitellen yritin jatkaa ohjeiden mukaan. Välillä puhelimesta kuului: EI EI ÄLÄ SIIHEN KOSKE!!!!! ja sellaista kumman örinää ja puhkumista tai sinnepäin. No siellähän mumman oma tyttö yritti isin kanssa neuvoa kovapäistä/tyhjäpäistä mummaa.
TARAAA APLOODEJA :) :) MÄ SAIN TOIMIMAAN, ÄÄNET KUULUIVAT. Välillä piti hyppiä makkari-työhuoneen väliä, kun piti katsella itselleen jotakin päälle pantavaa sinne TUPAREIHIN.
Ja eihän sitä NAISELLA ole MITÄÄN vaatetta kun oikein tarttis !!?? Niin ainakin miehet väittävät.
Löyty kaapista jokin yhdistelmä, ja pääsin lähtemään ajoissa kotoa, että olin mieheni työpaikalla sovittuun aikaan, otin hänet sieltä kyytiin. Mä kyllä vapaaehtoisesti vaihdoin apukuskin puolelle.
Takaisin tulimme n. 21 ja tie oli paikkapaikoin liukas, sohjoinen, vetinen, kuiva, kaikkia n. 110 km matkalla koettiin. Niin ja päivällä paistoi aurinko.
Ensi viikolla vietän lomaa ti-pe. Olen lähdössä mieheni kyydissä etelä Suomeen, jään jossakin vaiheessa kyydistä pois, ja hän jatkaa työn merkeissä pari päivää.
Lupasi tulla mun kanssa Ikeaan. Katsotaan löytyykö sieltä mitään kivaa, vaikkapa pukinpussiin???
Hm hm tuskimpa sieltä löytyy leimoja, ha ha :) :) !!!
Joopas joo voihan sitä välillä pysähtyä jonnekin askartelukauppaan?? Ei ei meidän autosta löytyy aina kauppojen kohdalla vain kaasu, JARRUA EI !!! Sisoo, se siitä.
Mutta mukava mennä kyläilemään systerin luo ja mieheni tädin luo.
Mietin mitä käsitöitä otan mukaan, tuskimpa leimailutarvikkeita, kait se kääntyy tuonne sukka-lapaspuolelle.