Taas sitä ollaan viikonloppua kohta viettämässä. Olin tosi virkeällä päällä. Heitin loput betuniat pois purkeista, sain verannan suht hyvään kuntoon. Vieläkin kukat olivat kunnossa vaikka viime yönä oli jo pakkasta reilusti. En tosin ole kastellut kukkia moneen päivään ja olivat ihan kuivia, senkin takia nuukahtaneet. Pitäisi ostaa pari gallunaa lisää, aina sitä näin käy, luulee että nyt niitä on tarpeeksi ja mitä vielä, kun niitä asettelee niin jostain luuraa sellanen paikka, että siihen on saatava lisää. En vielä tänään viitsinyt käydä kukkakaupassa, vaikka muuten kävin asioilla. Tärkein oli matkahuollosta hakemani paketti. Siinä tuli nimittäin keittiöön uudet verhot. Laittelin ne paikoilleen. Pelkäsin oikein mitä siitä seuraa, mun lonkkani ja jalkani suhteen.

Saihan sitä sen "urakan" jälkeen mennä taas sänkyyn, jalkupää ylhäällä ja levätä jonkin tovin. Uskalsin myöskin venytellä jalkoja.

Tuota ennemmin olin käynyt koiran kanssa lenkillä. Kaunis ilma mutta kylmä tuuli puhalsi, selvästi jo syksyn ehkä jopa talven enteitä.

Sain eilen Englannista paketin ja sieltä tuli muutamia uusia leimasimia, joihin olin ihan vahingossa törmännyt, netissä kun surffailin. Tässä kuvia:

  

  

  

  Nämä ovat vähän kesäisiä, mutta tuleehan se kesä talven jälkeen taas !!!

  

  

  

   Tää oli hauskanen. Eilen illalla leimailin kuvia oikein urakalla, nyt sitten odottaa korttien teko.

Tuskimpa minä niin monta korttia tänään teen mitä leimakuvia on. Korttien teko on paljon hitaampaa ja joskus tihkaisee ettei tahdo syntyä minkäänmoista korttia.