Tänään tuli todella syötyä kakkua, hyvää ruokaa ym. Päivällä ensin olimme kihlajaisissa jossa oli mahtavat tarjoilut. Suoraan kaakku lautasen vierestä lähdettiin viettämään omalla porukalla XX-vuotis juhlia. Niin muuten ei tuo XX tarkoita 20. vaan aivan muuta ikävuottaa ???
Tietenkin ei toi mun pääni tykännyt kovasta menosta, jotenka hetki sitten otin täsmän, ja rupee jo helpottamaan, voin kirjoitella.
Laitan kuvaa mitä ostin sieltä käsityömessuilta Seinäjoelta. Ostin myös lankoja, niistä mulla ei ole vielä kuvaa,. panen myöhemmin..
1963661.jpg
Tämän värisiä ProMarkereita,vasemmalla on oliivi vihreä.
1963670.jpg
Jotenkin nämä leimasimet muistuttavat minua !!!!
Mistähän johtuu ?? :) :) :)
1963673.jpg
Tässä sitten aivan vastakohta edellisille leideille, tipuja molemmat leimat.
1963685.jpg
Sarah K. yksi tuli samanmoinen kuin mulla oli. Sovin Helin kanssa että voin panna sen postissa hänelle takaisin. Kiitos Heli !!
1963692.jpg
Kiekuroita, kivan näköisiä, näitä mulla ei ole ollut koskaan. Kokeilisin mielelläni, mutta kello on jo liian paljon.
1963712.jpg
Uutta pitää kokeilla.