Tässä kortti jonka vein 100 v.-juhlaan (50+50) .

Jotakin extraa piti olla kortissa. Aikani pähkäilin, niin jotakin päänupin sisältä tuli mieleen. Ja oikein isona extrana oli rouvan korkkarit, ei sitä passaa lähteä lenkille ilman niitä, hieno frouva on aina hieno. Hetki sitten kotiuduttiin kotiin juhlista, hyvää syömistä, kahvipöytä herkullinen, ja muutenkin oli mukavat juhlat, ystävillemme SEIJALLE JA JARILLE  vielä kiitokset kun saimme olla teitä juhlimassa.

Viimeisen joulukortin vielä väsäilin, uskaltaako sanoa viimeisen, kun toi muisti pätkii, niin noita nimiä tulee myös pätkittäin tuolta päästä ulos. Mutta tässä lopputulos, vielä ehdein käyttää uusimpia leimasimia (4 kpl ):

Kukas se täältä kurkkaa, mitä lie odottavan ???

Jaa minäkö ??? Jos ei joku sattumoisin tunne minua, olen maailmanmestari namupalojen kerjäämis alalta..........Oona.

Niinkuin näette, hyvin nöyrän näköisenä mietin, tulisko mitään . Naamani ja tassuni ovat tuolin ristikkopuulla, Olen vähän lähempänä pöydän reunaa näin, jospa putoisi suoraan kitaani, hm hm lihaa, perunankuoria, leipää, hunajaa.........mutta inkiväärin juurista en tykkää, suorastaan inhoan niitä, eikä valkosipulikaan herkkuani ole. Mutta jos se on piilotettu perunankuoriin, se on aivan erimakuinen ja silloin se kelpaa minulle. Minua sanotaan käveleväksi roskakipoksi,,,, mistähän moinen ???? Oikeastaa minulle sopisi titteli: ASTIOIDEN ESIPESIJÄ !!! Sehän on hyvä virka ja samalla tulee hyvä työ tehtyä ja autan siten emäntääni/isäntääni samalla.