Mulla on ollut tässä muutama päivä oikein epäonnen päiviä.Ensiksi multa kaatui vesimuki tässä vieressäni,ja tietenkin se ehti tiputtaa vettä näppäimistölle, vaikka kuinka nopeasti sain rätin käteeni ja heti kuivailin ja nappasin näppäimistön käteeni. Kuivasin joka raon minkä keksin vain. Laitoin vielä yöksi sen alaspäin pyyheliinan päälle.Tietenkään mulle ei välähtänyt että olisin yrittänyt kuivata tukankuivaajalla.

Tuosta muutamasta vesipiskosta seurasi, ettei näppäimistö pelitä kunnolla,osa on pimeänä. Ylänumerot, Ctrl ei toimi, ät-merkki ei toimi, välilyönti näppäin on kankea.Oikean puolen numerot ovat muuten jeeees, mutta vitonen jää pohjaan. Kun sitä pomputtaa oikein monta kertaa, sitten se irtoaa pohjasta, mutta rivillä on öpaut...18 vitosta.

Soittelin pojalle äsken, hän lupasi käydä ostamassa mulle uuden,ja laittaa sen viikonloppuna mulle valmiiksi koneeseen.Itse en osaa näitä hienouksia käsitellä¨^^^^^^^nää merkit on huutomerkkejä.

Vesijumppa meinas mennä ohi multa tänään. Kännystäni oli loppunut virta,ja se ei herättänyt minua vasta kuin 10.57..........arvatkaa vaan kuinka kiirus mulle tuli.Minuutin mietin kannattaakö mennä, ja sit panin toimeksi, 11.07 olin altaassa. En myöhästynyt kuin 7 min.Hyvä minä ^^^^^^^^^^