Eilen kävin aamulla hammaslääkärillä, purentakiskoa vähän korjailtiin, tosin saan sen vasta huomenna. Sieltä päin lähdin keskikaupungille katsomaan jospa löytäisin pojan häihin vaatteita. Jalkani oli todella kipeä, ei olis  jaksanut  millään moista urakkaa suorittaa. Ensi viikolla mulla on ainakin muutakin hyppäämistä, ja tiedä mikä päivä sieltä Tampereelta tulee sinne tutkimuskutsu. Koko ajan kun olin kaupungilla jalkaa ja lonkkaa särki ja sattui kun kävelin. Kaupoissa missä vain oli tuoli istuin hetken aikaa ennenkuin sovittelin vaatteita ym. Löysin viimein ja vihdoin puvun+kengät+laukun. Vielä kävin valokuvausliikkeessä katselemassa raameja tyttöjen 1-vuotis kuviin. Siellä oli hyvä palvelu, he kiinnittivät kuvat ja leikkasivat ylimääräiset pois ja minä sain vain kotona laittaa seinälle. No isommat kuvat tosin ovat sohvalla selkänojaa vasten, se on isännän hommia, tulee ainakin suoraksi. Olin minä ihan reporanka, tyhjensin kassit, sänkyyn jalka pystyasentoon. Siellä makasin kolmisen tuntia, ennenkuin vähäsen helpotti.

Tänään olin vesijumpassa, sama vaiva, särky jalassa. Ruokakauppaan pitäis mennä....jaksankohan..katsotaan. ??? Posti toi muutaman uuden leiman Englannista(Quixotic Paperie), sekä eilen tuli hommattua Paperinauhasta jotakin tavaraa, siellä kun on alennusmyynti.